გაკვეთილის თემა
|
რატომ უნდა იზრუნოს ადამიანმა გარემოზე
|
მასწავლებელი
|
ქეთევან წიკლაური
|
საგანი
|
ბუნება
|
კლასი
|
III
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
33
|
გაკვეთილის მიზანი
|
მოსწავლეები შეძლებენ გააცნობიერონ რომ გარემოს დანაგვიანება გლობალური
პრობლემაა . შექმნიან კოლაჟს თავისი პოზიციისგამოსახატავად.
|
კავშირი ესგ
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
კლასის მოწესრიგება (2წთ)
აქტივობა1 (5წთ)
გონებრივი იერიში თემაზე : „დანაგვიანებული გარემო“)
აქტივობა2 (4წთ)
გამოწვევა. ფრონტალური კითხვები
1)თქვენი აზრით რას ეძღვნება ჩვენი გაკვეთილი?
2)ჩვენი საკლასო ოთახი სუფთაა თუ დანაგვიანებული?
3)გსიამოვნებთ ასეთ გარემოში ყოფნა?რატომ ?
ტექსტის კითხვა და განხილვა
აქტივობა4(8წთ)
კოლაჟის შექმნა „დედამიწა საფრთხეშია“
აქტივობა5(4წთ)
სლაიდების ჩვენება „როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს“
აქტივობა6(5წთ)
სქემის შევსება: რა საშიშროებას უქმნის დედამიწას დანაგვიანება.
აქტივობა7(4წთ)
შეფასება
აქტივობა8(4წთ)
საშინაო დავალება
|
შეფასების მეთოდები და რუბრიკები
|
|
კლასის მენეჯმენტიდა რესურსები
|
დაფა, ცარცი,სახელმძღვანელო,საწერ-კალამი,წებოვანი ფურცლები,კომპიუტერი,პროექტორი,
|
|
|
Friday, September 11, 2015
გარემოზე ზრუნვა გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment